دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی؛

آثار راه‌یافته به جشنواره ملی «زندگی با کتاب» معرفی شد

جشنواره عکس

پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران، آثار راه‌یافته به اولین جشنواره ملی «زندگی با کتاب» معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران، آثار راه‌یافته به اولین جشنواره ملی «زندگی با کتاب» معرفی شد.

علی گودرزی‌زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ضمن تقدیر از مشارکت پرشور عکاسان در این رویداد ملی گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۱۴۸۷ اثر ارسالی از ۱۶۷ عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید و داوری اولین جشنواره ملی عکس زندگی با کتاب با حضور استادان برجسته کشور علی اصغر داودآبادی، عادی عزیزی و ناصر محمدی در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد که پس از تبادل نظر و بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، عکس‌های راه‌یافته به جشنواره مشخص شد.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره پس از ارتباط با عکاسان منتخب اقدام به دریافت فایل اصلی و خام آثار خواهد کرد تا پس از بررسی بر مبنای آیین‌نامه اعلامی در فراخوان جشنواره، آثار نهایی برای معرفی در اختتامیه جشنواره و حضور در نمایشگاه معرفی شوند.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: در بخش دوربین عکاسی، آثار شبنم ملکی، مریم دوست محمدی، محسن کابلی، امیرعلی نواده، علیرضا رحمانی، ژاله بهرامی، احمدرضا کریمی، علی آذر، عبدالرحمن رافتی، سید اکبر بهاری، سید حسن فتاحیان، حسین ظهره‌وند، حسین محبی، حسین نادری، مهدی ایمانی، مهزیار مهدی پور، پریسا بهزادی، سید مهرداد شریفی، صادق ذباح، سعیدرضا مقصودی، سارا شفیق، سید علی حسینی فر و در بخش تلفن همراه نیز عکس های امیرعلی نواده، احمدرضا کریمی، نصرت امیری خواه، عرفان تاج آبادی، مهدی جوادی شاد، صادق ذباح، آرزو صادقی و مبین محمد جوادی به جشنواره راه یافت.

وی ضمن اعلام تغییر در زمان برگزاری اختتامیه افزود: به پیشنهاد دبیر جشنواره و بنا بر تصمیم شورای سیاست گذاری، با توجه به تغییر شرایط آب‌وهوایی و عدم وجود شرایط مناسب برای دعوت از مدعوین و هنرمندان برای برگزاری مراسم اختتامیه و همچنین بهره‌مندی از این فرصت برای تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری جنبی ویژه عکاسان منتخب و عموم علاقمندان در اسفندماه، آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده و افتتاح نمایشگاه آثار منتخب پس از ماه مبارک رمضان و در بهار سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

گفتنی است، پیش از این پوستر اولین جشنواره ملی عکس «زندگی با کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی کتابخانه‌های عمومی و آشنایی عموم مردم با خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شده بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 13 =